We gebruiken cookies om je ervaring te verbeteren. Om aan de nieuwe e-Privacy richtlijn te voldoen, vragen we je om toestemming om cookies te plaatsen. Lees meer.
BETALING MISLUKT WAT TE DOEN?
Uw betaling online is mislukt u kunt op 2 manieren handelen.
1) U doet de bestelling opnieuw in onze webwinkel, de vorige bestelling word geannuleerd.
2) U betaald handmatig online en stuurt ons even een E-mail als uw betaling gedaan is.
Als u de bestelling opnieuw doet zal automatisch de mislukte bestelling worden geannuleerd.
Als u handmatig de betaling doet dan gebruikt u onderstaande gegevens, wij vragen u een mail te sturen als uw betaling gedaan is zodat er geen onnodige vertraging ontstaat in de levertijd.
Bij handmatige betaling altijd het ordernummer vermelden die u ontvangt ook als de betaling niet gelukt is, de orderbevestiging ontvangt u per mail.
Gegevens voor handmatige betaling:
Heuveling Dakbedekking BV
Bank gegevens
IBAN NL27 RABO 0145 076 1 64